Regulamentul programului de fidelizare NUME CLIENT

„NUME CAMPANIE” 1 ianuarie 2020 – 31 decembrie 2020

 

ART. 1. ORGANIZATORUL PROGRAMULUI DE FIDELIZARE

1.1. Organizatorul programului de fidelizare „NUME CAMPANIE” („Programul”) este NUME CLIENT, cu sediul social în Bucureşti, Str. ....... Nr........., sector ......, Cod postal ............ , numar de ordine in Registrul Comertului Bucuresti Comerţului ....................., Cod de Inregistrare Fiscala ............... (denumită în cele ce urmează „NUME CLIENT”). Programul se va derula prin intermediul si cu implicarea directa a co-organizatorului iTrade Integrated Systems S.R.L. (denumit în cele ce urmează „Co-organizatorul”), cu sediul în București, str. Ostasilor, nr. 8, sector 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/9161/2012, CUI RO30530491. Co-organizatorul va asigura implementarea si desfasurarea Programului, conform acestui regulament („Regulamentul”).

1.2. Programul se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse în prezentul Regulament. Termenii şi condiţiile prezentului Regulament, aşa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toţi participanţii la Programul de fidelizare.

1.3. Organizatorul îşi rezervă dreptul in cazuri exceptionale de a modifica Regulamentul, aducând la cunoştinţa publicului modificările.

 

ART. 2. DURATA ŞI ARIA DE DESFĂŞURARE A PROGRAMULUI

2.1. Programul de fidelizare „NUME CAMPANIE” va fi organizat şi se va desfăşura în perioada 1 ianuarie 2020 – 31 decembrie 2020 (denumită în cele ce urmează ”Durata Programului”) pentru mărcile şi produsele participante în cadrul Programului (denumite în cele ce urmează „Produsele Participante”) achiziționate prin intermediul Distribuitorilor Autorizati astfel cum sunt ei definiți la art. 4 pct 4.4. de mai jos.

 

ART. 3. MĂRCILE ŞI PRODUSELE PARTICIPANTE

3.1. Produsele NUME CLIENT Participante sunt prezentate în Anexa 1 la prezentul Regulament, precum și pe site-ul www. NUME CLIENT.mybenefits.ro unde vor fi actualizate în permanență.

 

ART. 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1. În Program are dreptul să participe orice Utilizator Final (definit potrivit art. 4.4.-4.5. de mai jos), care deține un cont activ pe site-ul www. NUME CLIENT.mybenefits.ro („Participantii”). Pentru Utilizatorii Finali, persoane juridice, înregistrarea pe site-ul www. NUME CLIENT.mybenefits.ro se va realiza prin transmiterea, de catre NUME CLIENT, a datelor de identificare ale acestora, pe email catre iTrade Integrated Systems.

4.2. Nu pot participa la Program: (i) angajatii Organizatorului și/sau ai Co-organizatorului, (ii) angajatii oricăror companii implicate în realizarea oricăror activități legate de organizarea și desfășurarea Programului, (iii) rudele (respectiv copii/părinți, frați/surori) sau afinii (soț/soție) oricareia dintre persoanele indicate in paragrafele (i) si (ii) de mai sus. Pentru clarificare, restrictionarea dreptului de participare prevazut la prezentul art. 4.2. se aplica atat angajatilor implicati in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea Programului cat si managerilor lor directi, precum si rudelor si/sau afinilor acestora.

4.3. Pentru clarificare, participarea la Program are valoare de acceptare integrală şi liber consimţită a prevederilor prezentului Regulament.

4.4. Poate fi Utilizator Final orice persoană juridică înregistrată în România, care, oricand pe parcursul anului 2020, a cumparat Produsele NUME CLIENT 4.5. Dovada achizitiei Produselor NUME CLIENT participante in conditiile prevazute in art. 4.4 de mai sus se face dupa cum urmeaza: ........................................

 

ART. 5. MODUL DE DESFĂŞURARE A PROGRAMULUI

5.1. Utilizatorii Finali vor avea posibilitatea să devina Participanti si, in aceasta calitate sa participe în Program, prin :..............................................

5.2. La momentul crearii contului Participantul va primi datele de acces ale contului (adica username, parola precum si un link de activare) pe adresa de email declarata de Participant lui NUME CLIENT. Participantul va putea modifica parola de accesare a contului sau de utilizator.

5.3. Participanţii care achiziţionează, oricand pe parcursul anului 2020 Produsele NUME CLIENT Participante, vor primi, in conditiile Regulamentului, pentru fiecare Produs NUME CLIENT Participant, achiziţionat, un număr de puncte bonus, mentionat in Anexa 1 la Regulament (denumite în continuare „Puncte”).

5.4. Valoarea unui Punct oferit de Organizator este de XX lei si nu difera in functie de Produsul NUME CLIENT Participant.

5.5. Pentru a primi Punctele aferente Produselor NUME CLIENT Participante achizitionate, Participantii trebuie să indeplineasca conditiile prevazute in art. 4.4. -4.5. din Regulament.

5.6. Punctele acumulate de Participanţi vor fi actualizate în contul fiecarui Participant de pe site-ul www.NUME CLIENT.mybenefits.ro de XX ori pe luna

5.7. Pe parcursul Programului – si, in orice caz, numai pe Durata Programului - în funcţie de achizitiile, de catre Participanti, a Produselor NUME CLIENT Participante la Program de la Distribuitorii Autorizaţi, Participanţii la Program vor putea folosi Punctele acumulate, pentru a alege diferite produse dintre cele listate în Catalogul virtual de pe site-ul www. NUME CLIENT.mybenefits.ro (denumite în cele ce urmează “Produsele”), cu ajutorul formularului de comanda disponibil pe www. NUME CLIENT.mybenefits.ro, completandu-l integral si corect.

5.8. Lista Produselor poate suferi modificări în funcție de disponibilitatea Produselor și a prețului acestora, iar Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru variatiile listei de Produse (inclusiv, disparitia din lista a unor Produse, modificarea pretului, etc).

5.9.. Pe măsură ce Participantul optează pentru anumite Produse completand in acest sens formularul de comanda disponibil pe www. NUME CLIENT.mybenefits.ro, din punctajul total al Participantului se scade valoarea în puncte aferentă Produselor pentru care acesta a optat.

5.10. Cu conditia confirmarii comenzii de catre Co-organizator – prin transmiterea unui email, in acest sens, catre Participantul care a lansat comanda - Produsele alese de Participanţi, din catalogul virtual, pe baza Punctelor acumulate, vor fi expediate la adresa de livrare mentionata de Participant in comanda, în maxim 15 zile lucrătoare de la data primirii de către Co-organizator a comenzii online și vor fi predate de Co-organizator pe baza unui aviz de însotire a mărfii.

 

ART. 6. PRODUSE

6.1. Lista Produselor ce pot fi achiziționate în schimbul Punctelor se va regăsi pe întreaga perioadă a Programului pe site-ul www. NUME CLIENT.mybenefits.ro la sectiunea Catalog. (link)

6.2. Lista Produselor poate suferi modificări în funcție de disponibilitatea acestora în stocurile furnizorilor.

 

ART. 7. LIMITELE RASPUNDERII ORGANIZATORULUI

7.1. Organizatorul și Co-organizatorul Programului nu își asumă nicio obligatie si/sau răspundere pentru, incluzand dar fără a se limita la, următoarele: a) Formularele de înscriere sau de comandă primite inainte de data inceperii, respectiv, după data de finalizare a Programului; b) Pierderile sau întarzierile înscrierilor pe site-ul www. NUME CLIENT.mybenefits.ro provocate de (de exemplu, dar fără a se limita la) defecțiuni tehnice independente de vointa Organizatorului/Co-organizatorului; c) Situațiile în care Participantii înscriu pe site-ul www. NUME CLIENT.mybenefits.ro date incorecte sau incomplete; d) Întreruperile/disfunctionalitățile neanunțate ale providerului de Internet sau blocarea accesului intern datorită aglomerării rețelelor de internet pe perioadele de trafic intens; e) Remedierea oricaror vicii, defectiuni, neconformitati, de orice natură, pe care le-ar putea avea Produsele. Produsele vor fi însoțite de certificate de garanție și orice cerere de remediere va fi adresată de către Participant direct furnizorului respectivului Produs conform termenilor și conditiilor din certificatul de garantie emis de respectivul furnizor. f) Situațiile în care Produsul ales de un Participant nu se mai află pe stocul furnizorului la momentul comenzii.

7.2. Participanții nu pot opta pentru primirea contravalorii Produselor în bani sau în alte obiecte şi nici nu pot solicita modificarea caracteristicilor tehnice ale Produselor

 

Art. 8. CAZURI EXONERATOARE DE RASPUNDERE

8.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator și/sau Co-organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului și/sau Co-organizatorului din motive independente de voința sa și a cărui apariție îi pune în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

8.2. Dacă o situație de forță majoră sau caz fortuit împiedică sau întarzie total sau parțial executarea Regulamentului și/sau continuarea Programului, Organizatorul și/sau Co-organizatorul (in functie de entitatea care invoca aparitia cazului exonerator de raspundere) vor fi exonerați de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor lor pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întarziată. Organizatorul și/sau Co-organizatorul (in functie de entitatea care invoca aparitia cazului exonerator de raspundere), dacă invocă forța majoră sau cazul fortuit sunt obligați să comunice Participanților existența acesteia în termen de 5 zile lucratoare de la apariție (cu exceptia situatiei in care legislatia aplicabila prevede, in mod imperativ, un termen mai scurt, acesta din urma devenind direct aplicabil). În intelesul prezentului Regulament constituie caz fortuit printre altele, următoarele evenimente: a) pierderea bazelor de date; b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor și acordare a Produselor; c) erori de tipărire, inclusiv produse prin eroare umană; d) tentative de fraudă ale mecanismului Programului prin mijloace electronice sau alte mijloace; e) orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului și care poate interzice sau modifica termenii acestuia.

 

Art. 9. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

9.1. Datele cu caracter personal ale Participantilor, persoane fizice, vor fi prelucrate conform Politicii de confidentialitate disponibila la www. NUME CLIENT.mybenefits.ro, cu respectarea prevederilor legale, inclusiv a Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (în continuare „GDPR”).

9.2. Dacă Participantul optează expres în acest sens, datele sale de contact vor fi prelucrate și pentru scopuri de marketing și publicitate, respectiv pentru trimiterea către Participant de informații electronice despre serviciile, produsele și evenimentele Organizatorului. Temeiul prelucrării acestor date îl constituie consimțământul liber exprimat și în cunoștință de cauză al Participantului (art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR). Consimțământul pentru prelucrarea datelor în scopuri de marketing și promovare va putea fi retras în orice moment, fără a afecta operatiunile de prelucrare efectuate anterior retragerii si fara a fi afectată în vreun fel desfășurarea Programului.

9.3. Fiecare Participant la Program, persoana fizica, în calitate de persoană vizată, are, conform Regulamentului (UE) 2016/679, următoarele drepturi: dreptul de informare si acces la datele sale cu caracter personal, dreptul de a obtine rectificarea datelor inexacte, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, dreptul de a se adresa cu o plângere autorității de supraveghere şi dreptul de a se adresa justiţiei, dreptul de a isi retrage oricând, cu efect pentru viitor, consimțământul referitor la prelucrarea datelor sale cu caracter personal.

9.4. Pentru informații suplimentare, detalii sau intrebari in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale Participantilor, persoane fizice, precum si pentru exercitarea drepturilor acestora, Participantii la Program vor trimite un e-mail la @client.com

 

Art. 10. LITIGII SI FRAUDE

10.1. În eventualitatea unor litigii aparute între Organizator și/sau Co-organizator, pe de o parte și Participanți, pe de alta parte, aceștia vor încerca să le soluționeze în primul rând pe cale amiabilă.

10.2. Atat Organizatorul cat și Co-organizatorul sunt îndreptățit, fiecare in parte, să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului/Programului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Programului de fidelizare descris prin acest Regulament.

10.3. În cazul în care sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat achiziționarea de Produse în mod fraudulos, Organizatorul și/sau Co-organizatorul vor putea sesiza organele competente. Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.

 

Art. 11. TAXE ŞI IMPOZITE

11.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze orice impozit datorat de acesta (in mod imperativ) în legătură cu Produsele, în conformitate cu reglementările Codului Fiscal în vigoare.

11.2. Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură în legatură cu aceste venituri sunt în sarcina exclusivă a Participanților.

 

Art. 12. REGULAMENTUL PROGRAMULUI

12.1. Regulamentul de participare/desfăşurare este disponibil în mod gratuit pe întreaga perioada a Programului oricărui solicitant pe web-site-ul www.NUME CLIENT.mybenefits.ro

 

Art. 13. ÎNCETAREA PROGRAMULUI

13.1. Prezentul Program poate înceta inclusiv în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie caz de forţă majoră sau caz fortuit sau în cazul schimbării cadrului legislativ, daca o astfel de schimbare poate determina ca organizarea, desfăşurarea si/sau continuarea Programului să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect sau să nu mai fie permise de lege sau sa agraveze/majoreze in orice fel raspunderea sau obligatiile Organizatorului si/sau ale Co-organizatorului.

 

Art. 14. DIVERSE

14.1. Orice Participant care doreste sa reclame Organizatorului și/sau Co-organizatorului fapte legate de desfășurarea Programului este încurajat să se adreseze imediat dupa constatarea faptei pe care dorește să o reclame la adresa: Str. Dr. Grigore Romniceanu nr. 54, sector 5, Bucuresti, in atentia „NUME CAMPANIE”, email: office@mybenefits.ro

 

Urmatoarea anexa face parte integranta din Regulament:

Anexa 1 – Produse și puncte – face parte integranta din acest Regulament.

 

Organizator, NUME CLIENT _______________

Prin ........................

Functia ...........................

 

Co-organizator, iTrade Integrated Systems S.R.L.

Prin Andrei Dumitrel

Administrator